Tuesday, November 29, 2011

❤♬ Majlis Convo Tadika Nur Danish @ Mahkota Hotel Melaka ♬❤

Date : 26 November 2011
Time : 2.00PM-5.00PM
Location : Mahkota Hotel Melaka (formerly known as Century Mahkota Hotel)
HAZYQ after disolek oleh make-up artist ..hahaha, sib baik refused pakai lipstick ...Anak chicken ni sexy sket, pakai pampers ler plak ...may b dia x confident, nnt terkencing ke kan ...heee

tangkap gambo b4 persembahan ...hazyq ni pemalu sikit TAPIIII kat rumah dia lah George, George of The Jungle ..hahahaha, bila ngan orang ramai terus 'menikus' ..eh mcm aku zaman dedulu aje :))


 Nak tengok video ??? Klik SINIIIIIIIIIIIIIIIIIII


(alamak video xleh upload ler plak, aiseyman)


Ucapan dari wakil pelajar, adik farah ..ckp 3 language, malay, chinese and english ..



Persembahan koir english & malay song, tajuk dah lupa...nanti balik aku refer kat jemputan balik :)) heheh


Persembahan taster 'Aci, Aci Buka Pintu' ...Hazyq jadik clock ..lepas tu bukannya nak menyanyi ...dia tercegat aje jadik pak guard padahal kat rumah bukan main melalak lagik !!! .. adess Hazyq ! Hazyq !





 Nak tengok videonya ?? Klik SINIIII

(video x dpt upload, blog aku dah FULL ke ye??? )


 Penyampaian hadiah buat teacher2, eh ada Cabutan Bertuah ..aku ada menang gek ..hehehe, hadiah x seberapa la ...saje amik hati sbb rumah aku sblh tadika kot ...Sometimes sponsor kek, minum2 & jajan to the TADIKA

Huh lepas aje persembahan and makan2 Hazyq terus ajak balik,...ni bergambo kat luar dekat swimming pool depan HIBISCUS HALL 1 & 2. Talking about the FOOODDDDD is SUPERRRRBBBB, x sia2 byr ..xde la byk mana byr but worth it for money la ..rasanya if ada buffet i recommend Mahkota Hotel la ....So yummylicious tau !! Aku still teringat2 Kek2 depa, pdhal dia org buat KEK SPONGE jo ! Skills is the KEY kot !!

x bawak spender la ..if not buleh berenang2, aku pun rasa mcm nk jadik ank itik aje but Public sangat this place ..eee



Inilah si bujang aku ni ...pemalu tapi mahu, garang tp penyanyang (ni pungut pesaka abah dia ni) ...sabo aje la ngan perangai dia ..well, mintak2 thn depan he's more 'open' and 'wanna get involved' ...xnak control macho mcm this year ..pepe pun aku 'proud of him' ...dah achot aku kan ?? Dia la satu2nya ..NO dua, tiga !



si budak momot pakai jubah convo, 2011 ni convo 4 thn, 2012 thn depan convo 5 thn ...thn depan lagik 6thnnya convo ..hahaha, berapa kali convo daa !! mana ler hazyq x bad mood, kene pakai baju ChICKEN 1, lepas tu sbb kene pakai jubah warna pink, dah ler dia tu anti-PINKY ..Pink hanaya utk ChaCha (ank sedare pompuan aku)


Yang gelihatinya si hazyq ni ..lepas aje Datuk Syukor (orang Kementerian Pelajaran) tu bagi dia cert tu dia bg Datuk Shukor tu balik the cert, errr ada ke mcm tu?? ...itu ler yg gelihati tu ..hahahah, nmpk la 'ketidakmatangan' si RAQHLY HAZYQ ni 



Persembahan akhir - Chicken Dance ..Hazyq dah LESAPPPPPPP ...kureng dah 1 korum dah!!, Aku tolak2 dia suruh naik pentas dia xnak jugak ...rasa mcm nak DEBEK aje !! ...







No comments: